Қорғалжын аудандық білім бөлімінің жанындағы "Кеңбидайық орта мектебі" мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение: «Кенбидаикская средняя школа» при отделе образования Коргалжынского района

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

««Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжына ауданы бойынша білім бөлімі Кеңбидайық ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

12.04.2022

««Ақмола облысы білім басқармасының Қорғалжына ауданы бойынша білім бөлімі Кеңбидайық ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

 

         1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2022 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: Кеңбидайық ауылының жалпы орта білім беретін мектебі сайтында http://sc0006.korgalzhyn.aqmoedu.kz/

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: Кеңбидайық ауылының жалпы орта білім беретін мектебі 2022 жылғы                        8 сәуірде сайтында http://sc0006.korgalzhyn.aqmoedu.kz/

ақпаратты орналастыру.

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: Кеңбидайық ауылының жалпы орта білім беретін мектебі көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

 

 

Мектеп директоры:                Е.О.Калдыбаев                                                                                        

 

Просмотров: 3796


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст